Pomoc techniczna

W przypadku problemów technicznych prosimy o kontakt:
tel. 692 319 222 (od 9:00 do 15:00 w dni pracujące)
email: pomoc@mijusic.pl











 
 

Pomoc


Jak dokonać aktywacji telefonicznej?

Aktywacja telefoniczna dowolnego programu z pakietu Mijusic została stworzona na potrzeby użytkowników, którzy nie posiadają dostępu do Internetu, na komputerze na którym został zainstalowany program Mijusic.

Aby dokonać aktywacji produktu przez telefon należy:

  1. Uruchomić program Mijusic.
  2. W pierwszym ekranie aktywacji produkut podać: imię i nazwisko, adres email oraz klucz produktu zapisany na certyfikacie, który został dostarczony z opakowaniem lub drogą elektroniczną.
  3. W drugim ekranie aktywacji wybrać opcję "Nie posiadam dostępu do Internetu - rejestracja telefoniczna".
  4. Na trzecim ekranie wyświetlone zostaną "klucz produkut" oraz "kod maszyny" - ciągi liczb i znaków potrzebne do aktywacji przez telefon.
  5. Zadzwonić na podany nr pomocy technicznej tel. 692 319 222 (od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 16:00).
  6. Po zgłoszeniu się osoby od obsługi technicznej zostaną Państwo poproszeni o podyktowanie "klucza produktu" oraz "kodu maszyny".
  7. Zwrotnie otrzymają Państwo "kod aktywacji telefonicznej", który należy wprowadzić w okno rejestracji telefonicznej.
  8. Ostatnim krokiem jest naciśnięcie przycisku "Zarejestruj", po którym program zostanie aktywowany i uruchomiony.

Osoby posiadające dostęp do internetu z innej lokalizacji niż komputer, na którym został zainstalowany program (np. z pracy, szkoły) mogą dokonać aktywacji telefonicznej za pomocą poczty elektronicznej w tym celu należy:

  1. Postępować zgodnie z instrukcjami powyżej tak jak w punkcie 1, 2, 3 i 4.
  2. W trzecim ekranie aktywacji telefonicznej dostępny jest po lewej stronie przycisk "Kopiuj do schowka", który kopiuje wszystkie potrzebne dane aby dokonać aktywacji telefonicznej (klucz produktu i kod maszyny).
  3. Dane skopiowane do schowka należy wkleić do treści wiadomości email lub do dowolnego dokumentu, a następnie wysłać na adres pomoc@mijusic.pl. Zwrotnie otrzymają Państwo kod aktywacji telefonicznej.
  4. W mailu prosimy o podanie imienia, nazwiska, tel. kontaktowego oraz dowodu zakupu oprogramowania (skan paragonu/fakutury lub nr zamówienia internetowego).

Co zrobić jeśli po pobraniu i pierwszym uruchomieniu wersji demo oprogramowania Mijusic zostanie wyświetlony komunikat „Dziękujemy, okres próbny programu dobiegł końca.” ?

Jeżeli po pobraniu i pierwszym uruchomieniu wersji demo oprogramowania Mijusic zostanie wyświetlony komunikat „Dziękujemy, okres próbny programu dobiegł końca.” należy:

  • kliknąć prawym klawiszem myszy na skrót, który podczas instalacji został utworzony na pulpicie i z menu kontekstowego wybrać „Uruchom jako administrator” .
  • dotyczy to tylko i wyłącznie pierwszego uruchomienia programu.

Czy mogę wymienić starą wersję programu „Dyktando Melodyczne” na nową?

Mijusic sp. z o.o. w likwidacji informuje, że bezpłatna wymiana starej wersji programu „Dyktando Melodyczne” na nową będzie realizowana do 31.03.2011r. Od 1.04.2011 posiadacze starej wersji będą mogli dokonać zakupu najnowszego programu za 50% katalogowej ceny detalicznej. Warunkiem skorzystania ze zniżki będzie dostarczenie oryginału starego programu do siedziby firmy. Możliwe jest dokonanie wymiany osobiście w siedzibie firmy w Krakowie, przy ul. Dobrego Pasterza 19A/U3, w godzinach 8.00-16.00.

 

Uwaga!!!

Podczas instalacji oraz aktywacji programu zalecane jest połączenie z Internetem. W przypadku jego braku konieczna będzie aktywacja telefoniczna.
W trakcie korzystania z programu, konieczna będzie każdorazowa aktywacja oprogramowania w przypadku:
- aktywacji systemu operacyjnego,
- zmian w konfiguracji systemu,
- zmian sprzętowych,
- oraz innych przypadkach, w których zastosowany system zabezpieczeń będzie wymagał ponownej autoryzacji.

partnerzy:

logo partnera logo partnera logo partnera logo partnera logo partnera